Sunday, July 29, 2012

Emotional~

First time, 
its been 16 hours I didn't find him.
Maybe,  I already get used to it~
And what i received from him, is 2 missed calls & 2 messages only :)
this is enough to prove that in his heart ,
I don't meant that much.
一直以来,我都把你捧在手心里,
细心的爱着,可是,为什么,在你身上,
我再也找不到从前的感觉。
或许你认为我胡思乱想,算了吧~
我不想再这样纠缠了~
我总算了解到 不是我的,我就不必勉强,
就算不舍得,也得放手~




从新再来吧,
忍受寂寞是应该的,
真心只是换来伤害.

No comments:

Post a Comment