Sunday, May 31, 2009

××把爱放开,我的回忆不是我的。××

我们的爱
过了就不再回来
直到现在
我还默默的在等待
当你开始追寻
你要的自由
放开我们紧握的手
带走我的爱和天空
我不知所措
我以为我会懂
我们的爱我们的爱
当我独自走到
时间的尽头
回忆和我擦身而过
带走你的爱和笑容
我无力承受
最后的一点心痛
我们的爱我们的爱
把爱放开把手放开
如果你的心已不在
把爱放开不再等待
你的温柔
是一片空白
把爱放开把心打开
这次我决定
走出回忆重来
就让我彻底地伤
再彻底地醒过来
就让我彻底地伤
再彻底地醒过来


INCREDIBLE DAY FOR 30-05-2009 =)

ii hang Out with my Dearest .
and ii work at CITY MALL tomorrow onwards. 12pm-6pm
But just for two days as a promoter.=)
Should be hard & tired.
today was really happy & memoriable.
But, after ii saw someone, he was really so spoilt all of my mood.
But, nvm, ii gotta to be strongggg, because ii know there was still someone LOVING me so much.

That is you.*SAMUEL*=)

No comments:

Post a Comment